  • Data: 2020-12-13 18:08:44
    Temat: Re: Ogórki obieracie od kwiatu czy od łodygi?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2020 o 01:02, Lisciasty pisze:
    > Kto z młodymi aspergerowcami po psychologach i poradniach biega ten się
    > w cyrku nie śmieje :/

    Daleko mi do śmiechu. Myślę jednak, że większą krzywdę wyrządzi się
    dziecku, robiąc mu nadzieję i oczekiwanie, że świat dostosuje się do
    niego, albo wszczepiając poczucie, że mogłoby wiele osiągnąć, gdyby
    pechowo nie urodziło się w kraju z najtrudniejszą ortografią na świecie.

    W przypadku aspergerowców chyba nie stanowi dużego problemu dogadanie
    się z komputerem w kwestii np. ortografii?

    Ewa