  • Data: 2012-07-22 16:58:52
    Temat: Re: Ogrody działkowe.
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Dnia SuMiasto pozwalało użytkować tereny, a teraz wobec
    > zmieniajacych się potrzeb urbanizacyjnych ma prawo tego zaprzestać.

    Miasto ustanowiło dzierżawę terenu z przeznaczeniem na ogrody działkowe. Nie
    zrobiło tego z przymusu lecz z czystego interesu. Bez inwestowania budżetowych
    pieniędzy miasta uzyskało zielone płuca dla miasta. Miasto nie dołożyło
    działkowcom ani grosza, by te altanki miały przyzwoity wygląd i w miarę równy
    standard. Jeśli teraz chce te tereny odzyskać niech zapłaci równowartość
    włożonych finansów i robocizny wraz z należnymi odsetkami. Kto daje i odbiera
    .... Po drugie czy miasta chcą w tych miejscach usytuować ogólnodostępne
    miejskie parki? Która Rada Miasta da na to pieniądze? Żadna. To zwykłe
    chamskie złodziejstwo, po to by tereny sprzedać w celu bieżącego zapełnienia
    kasy miejskiej i przy okazji odebrania kilku kopert pod stołem przez
    nielicznych. Pewne jest jedno, że zlikwidowanie ogrodów działkowych wpłynie
    znacząco na pogorszenie atmosfery w miastach i zwiększanie się smogu.

    Z własnego ogrodu pozdrawia
    skryba