    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie dzialki
    Date: Tue, 10 Mar 2009 12:00:13 +0100

    Użytkownik "nobody" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:49b54e57$1@news.home.net.pl...

    > A gdyby wykopac na calej dlugosci jednakowo,aby w kazdym miejscu wylewka
    > byla tej samej wysokosci i siatka leciala ze spadkiem? Jakie rozwiazanie
    > mozecie polecic w tym przypadku?
    Ja mam tak zrobione i wygląda to OK.
    Nie jest to jednolity spadek tylko czasem mniej
    a czasem wiecej, wiec i głębokość się troche różni
    bo "fala" na siatce jest mniejsza niż na gruncie, tzn.
    przebieg siatki jest łagodniejszy niż terenu.
    Problem może się pojawić gdy będziesz chciał zamiast
    siatki zastosować jakieś stalowe przęsła - wtedy to
    może wyglądać kiepsko.

    Pzdr
    J23