  • Data: 2018-12-02 22:41:49
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-02 o 21:49, Lisciasty pisze:

    > U nich jest chyba jakiś tyci baniaczek w kotle, grzanie ciepłej wody
    > w locie, zapas pewnie na kilka sekund lania wody.

    Jak jest dobrze zrobiona to się nic nie popuszcza, uszczelki są
    elastyczne i te minimalne
    zmiany cieplne kompensują, gwinty także się nic nie dzieje, ja robiłem
    swoją sam (ale jestem hydraulikiem z zawodu) i nic się nie działo
    oprócz jednej złączki na peksie przy rozdzielaczu którą po prostu
    zapomniałem dokręcić
    i zaczeła cieknąć jak się instalacja nagrzała, ale lekkie dokręcenie
    wystarczyło.

    --
    Pozdr
    Janusz