  • Data: 2013-10-16 17:18:34
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 października 2013 10:06:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Trochę już na świecie żyję i nie słyszałem o przypadku żeby ktos kupując dom na
    rynku wtórnym z prawidłowo wykonanym ogrzewaniem podłogowym zrywał to i robił po
    swojemu. Może w starych domach kupowanych ze względu na lokalizację ale tam
    podłogówki raczej nie będzie. W miare nowych domach jak ktoś kupi toi robi remont,
    zmienia kolory, może kafelki i inne tego typu pierdoły ale nie zrywa wylewek aby
    podłogówke od nowa robic.
    > Ale to u nas- na Śląsku moze jest inaczej.

    Jest dokladnie tak samo. Ergie mieszka chyba w jakiejs innej Polsce i na
    jakims innym slasku :-) Jakbym szukal domu do takiego totalnego remontu
    to szukalbym domu do max 100-150 tys pln. Bo jaki ma sens kupowanie domu
    za 500 tys (po tyle u nas chodza 5-10-cio latki) zeby wladowac w niego kolejne
    100-200 jak za 300 moze miec nowy, wybudowany od podstaw po swojemu.

    A jak juz mialbym wydac te 500 tys na dom do zamieszkania to wolalbym, zeby
    zuzywal 3 tys pln / rok na ogrzewanie niz 13, bez perspektyw na zmiane zrodla
    ciepla :) W ogole taki dom bez instalacji CO omijalbym szerokim lukiem ;)
    Ale Ergie juz nie pierwszy raz pokazuje ze u niego wszystko jest inaczej.
    Niby mam do Gliwic tylko 38km. Bywalem tam dziesiatki razy (jeszcze za czasow
    jak moja zonka tam studiowala) i nie zauwazylem, ze zyje sie tam zupelnie
    inaczej :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.