  • Data: 2013-10-16 10:27:38
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne w nowym domu - szaleństwo?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7dbeff50-8163-4901-9ee5-9c4463caef17@go
    oglegroups.com...

    > Kurcze- pomiędzy moim miejscem zamieszkania a śląskim eldorado jest jakies
    > 700km.
    > W sumie nieduzo a swiaty jakby inne.
    > Trochę już na świecie żyję i nie słyszałem o przypadku żeby ktos kupując
    > dom na rynku wtórnym z prawidłowo wykonanym ogrzewaniem podłogowym zrywał
    > to i robił po
    > swojemu. Może w starych domach kupowanych ze względu na lokalizację ale
    > tam podłogówki raczej nie będzie. W miare nowych domach jak ktoś kupi toi
    > robi remont,
    > zmienia kolory, może kafelki i inne tego typu pierdoły ale nie zrywa
> [...]

    No to przeczytaj jeszcze raz: przestawia ściany działowe a to zwykle wymaga
    zmiany podłogówki w kilku pomieszczeniach.

    > Ale to u nas- na Śląsku moze jest inaczej.
    > W innej dyskusji piszesz że jak ktopś chce kupić cichy okap to nie idzie
    > do skelpu tylko gdzieś tam. Kurcze u nas widze ludzie kupuja okapy w
    > sklepach czy innym allegro.
    > Ale to 700km róznicy i może być róznie;)

    Pracowałem w firmie która się zajmowała wentylacją. Przychodzili do nas
    klienci którzy mówili wprost ma być cicho nie musi być tanio. Tak jak nie
    każdemu odpowiada tzw. "szynka" z supermarketu tak samo nie każdemu
    odpowiada hałas gotowych rozwiązań. Nie wierzę że u Was nie ma klientów
    którzy oczekują czegoś więcej niż szynka z biedronki.

    Pozdrawiam
    Ergie