  • Data: 2012-11-22 21:07:13
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-22 08:18, Meryl pisze:

    > To czemu az tak duzo ???

    Normalnie. 1% wartości działki rocznie. Działka w Warszawie o wartości
    600 000zł to nie jest jakiś kosmos.

    To jeszcze dorzućmy sprzątanie. 1 sprzątanie domu kosztuje ok. 100zł. W
    roku mamy 52 tygodnie - wychodzi razem 5200zł.

    Chcę zwrócić uwagę, że abstrakcyjne pytanie bez parametrów brzegowych
    daje abstrakcyjną odpowiedź.

    M.