    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    <5b81c5c8$0$20340$426a34cc@news.free.fr>
    <5b81ce7e$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b81d210$0$15173$426a34cc@news.free.fr>
    <5b825a1b$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8267ed$0$14299$426a34cc@news.free.fr>
    <5b828fde$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b829b99$0$20318$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Sun, 26 Aug 2018 15:30:55 +0200

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Tu muszę naprostować - ja wcale nie pokłóciłem się o rury. Hydraulik miał
    > zrobić obieg między kotłem a bojlerem, i całkowicie zdałem się na jego
    > opinię względem technologii wykonania, dlatego też spawał sobie radośnie
    > przez dwa dni co tam chciał (i do tej pory w sumie nie wiem czy te rury
    > mam miedziane czy stalowe, wstawił co tam uważał za słuszne).

    I od tego trzeba zacząć, od sprawdzenia z czego one są, te rury.
    Inaczej trudno będzie zaplanować strategię sztukowania. Można na
    przykład poskrobać kozikiem.

    > Ja się pokłóciłem z pierwszym hydraulikiem którego widziałem, po prostu
    > dlatego że to ostatni gbur i mądrala był, bez żadnego obycia.

    To bardzo częsty przypadek.

    Jarek

    --
    Oto hipopotama - jak ciebie go stworzyłem - jak wół on trawą się żywi.
    Siłę swoją ma w biodrach, a moc swą ma w mięśniach brzucha.