  • Data: 2018-08-26 21:56:21
    Temat: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Krótki filmik:
    > http://www.filedropper.com/mvi8323b
    >
    > Jako że materiał jest spawany, to mogę tylko zdać się na grupową
    > opinię iż "miedzi się nie da spawać", więc to musi w takim razie
    > być stal. Choć kolor bardzo mylny.

    To teraz czas na wnioski. I bez kozika widać, że miedź. Najniższy
    trójnik lutowany, dwa odgałęzienia wyżej wykonane techniką swobodną.
    Próbować wczuć się w temat i dalej samemu kontynuować dzieło w tej
    samej technologii? Ryzyko przy tym, że mimo starań nic nie wyjdzie,
    trzeba będzie wzywać na pomoc hydraulika. I być może do Bydgoszczy
    jeździć. A przedtem jeszcze podstawowa decyzja w sprawie topologii
    -- wciąć się w szereg, czy równolegle.

    --
    Jarek