    From: "Kane" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Date: Sat, 10 Jan 2009 10:45:35 +0100

    > Kane w cenie nie uwzglednil styro+ulozenie, folii+ulozenie i mieszacza
    > (pisze, ze juz byl, to tez koszt) -- nie wiem ile te elementy dodadza,

    mieszacz jakies 500zl u mnie wyszedl, pisze o tym chwile pozniej

    > zalozmy 3,5kpln, co daje takie rownanie: 160-->200 m2 to jest +25%, czyli
    > (11000+3500)*1,25 daje 18125 -- po zaokragleniu daje tyle.
    > Liczone bardzo z grubsza, zwlaszcza ze w kwocie 3,5 zamieszczam mieszacz i
    > pozniej go mnoze, ale jakies zalozenia trzeba przyjac ;). Moze niech sie
    > Kane wypowie.

    Ja sie o Twoich wyliczeniach nie wypowiadam - dobrze ze jakies robisz ;)

    Objetosc styropianu sobie obliczysz, folia pod samo ogrzewanie podlogowe
    (alu z siatką ulatwiajaca rozklad rur) jednak byla w cenie jak teraz patrze
    na arkusz. Takze ~11k pln / 160m = ~68,8 za metr = 13760 za 200m2 plus
    styropian (wg objetosci policzyc) przy zalozeniu ze zmiescisz sie tak jak u
    mnie w dwoch rozdzielaczach (chyba 8 i 9 obwodow mam) i zaplacicsz osobno za
    rozlozenie styro i folii (ja zaplacilem 400zl razem z piankowaniem szpar
    itp) no i jeszcze trzeba doliczyc mieszacz (bedzie bardzo podobny dla 160
    czy 200m jesli chodzi o wydajnosc i cene). Aha - to jest takze bez
    elektroniki - tj nie ma zrobionego sterowania - trzeba jeszcze doliczyc jaki
    termostat/elektronike - to juz zalezy kto co potrzebuje.

    chyba tyle odemnie - wiecej grzechów nie pamietam ;)

    K.