  • Data: 2014-11-09 10:20:48
    Temat: Re: Okapy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 8 Nov 2014 19:47:03 +0100, Maciek

    > Musialby doslownie robic wiatr w domu.

    Dlatego zaczęto ostatnio wykorzystywać inne konstrukcje okapu aby nie robić
    przeciągu a zwiększyć skuteczność.

    > A jak ten wiatr wyfrunie kominem, to chocbys ne wiem
    > ile-nascie tysiecy wydal na rekuperatory, i tak
    > podniesiesz sobie znacznie koszty ogrzewania.

    Wartości są śmieszne i niewarte nawet rozpatrywania. Smażenie ryby trwa nie
    dłużej jak 15 minut, gotowanie rosołu (a zapach gotowanego mięsa,
    szczególnie w pierwszej fazie, przyprawia mnie o mdłości) też zabiera nie
    wiecej jak godzinę (szczególnie w szybkowarze). Ogólnie przygotowanie
    potraw nie zajmuje więcej czasu jak 2h dziennie.

    --
    Pozdor
    Myjk