  • Data: 2014-11-10 16:06:26
    Temat: Re: Okapy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.bora.com/en/bora-advantages/
    filtr węglowy, czyli pozostawienie ciepłego powietrza w mieszkaniu.

    > Ja nie polemizuję, bo nie ma z kim. Polemizować można z zawiedzionym użytkownikiem.
    > Jak się tu taki znajdzie, to będę polemizował.

    Aha, czyli nie pytasz tak naprawde, a jedynie manipulujesz podkladajac
    sugestywna wtyke majaca wzbudzic strach przed ogrzewaniem powietrza,
    zamieniajac to na wichure w kolo garnka jako lepsza alternatywe?

    Pozdro.. TK