  • Data: 2014-11-10 22:21:48
    Temat: Re: Okapy
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 14:41:04 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 10 Nov 2014 05:28:56 -0800 (PST), slavo65

    > Nie trzeba być (zawiedzionym) użytkownikiem by stwierdzić, że wywalanie
    > 500-800 zł rocznie, gdy lepszy efekt można użyskać za połowę ceny i przy
    > okazji nie bawić się w wymiany elementów, to głupota.

    W mojej praktyce decydujący głos mają indywidualne warunki zabudowy u przyszłego
    użytkownia.
    Jak kuchnia będzie przy ścianie zewnętrznej od podwórka lub pod skosem dachowym, to
    zawsze będzie lepiej wydmuchać na zewnątrz i klienci zamawiają również kanał
    wentylacyjny.
    Sytuacja się komplikuje, gdy kanał musiałby biec kilkanaście metrów z licznymi
    zakrętami a na początek trzeba byłoby rozkuć drogą, kamienną posadzkę.
    Jeden z wielkopolskich dystrybutorów rok temu sprzedał "hurtem" parę sztuk tych
    urządzeń (http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo), bo okoliczny deweloper
    sprzedał mieszkania, gdzie powieszenie klasycznego okapu było możliwe dopiero po
    obniżeniu sufitu.