    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 10 Nov 2014 23:45:44 -0800 (PST)
    <1uz2h1790nes2$.1589ttyogzx4$.dlg@40tude.net> <v...@m...org>
    <nanc8sbap6xf$.yqbcvzyf25h5.dlg@40tude.net> <1x9oyki3621k3$.dlg@myjk.org>
    <1...@4...net> <h...@m...org>
    <9...@g...com>
    <545f4846$0$2837$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <m3qctg$1vc$3@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <8...@g...com>
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Okapy
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 08:08:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Zachowujesz się jak gimnazjalista któremu płacą parę zł za wypisywanie pozytywnych
    opinii na forach itp.
    > I nawet teksty piszesz jakby wycięte z materiałów "szkoleniowych"
    > Myślę jednak że na tej grupie naiwniaków łykających tego typu teksty nie znajdziesz

    Ja wiem, że w Polsce jest powszechna postawa, że własne zajęcie zarobkowe uważa się
    za coś przykrego i wstydliwego a większość ludzi ma w niedzielę po południu stresa,
    że w poniedziałek musi znowu do kieratu.
    Musisz mi jednak uwierzyć, że nie wszyscy tak mają. Są ludzie, którzy świadomie
    kierują swoim życiem zawodowym, lubią to czym zarabiają na chleb, jeżeli coś
    sprzedają, to świadomie wybierają, jakie to będą produkty i dla nich naturalne jest,
    że reklamują/chwalą się tym przy każdej pasującej okazji.
    Przy okazji zdradzę Ci wielką tajemnicę, którą ja poznałem od mojego pierwszego szefa
    w mojej pierwszej pracy w czerwcu 1984 roku. Brzmi ona tak:
    "Ludzie tak długo się męczą w swojej pracy, dopóki do nich nie dotrze, że to jednak
    życie prywatne jest dodatkiem do życia zawodowego, a nie odwrotnie".

    Na pewno już parę razy kupowałeś jakieś elektryczne AGD i z pewnością zwracałeś uwagę
    na właściwości, zalety deklarowane przez producenta. Przy pralce miałeś podaną ilość
    obrotów, przy okapie wydajność, przy lodówce klasę energetyczną A+++.
    Sprawdzałeś któreś z tych deklarowanych właściwości w sklepie lub potem w domu, czy
    jak naiwniak łyknąłeś? :)
    Jak już tu wielokrotnie pisałem, wszystko co twierdzę o produktach z mojej oferty
    jest prawdą. U mnie nic nie trzeba łykać, bo wszystko widać jak na dłoni. Możesz sam
    coś usmażyć, albo zagotować w wysokim garnku i sprawdzić, czy rzeczywiście robi, to
    co pisze w prospekcie. Możesz zalać zupą i własnymi rękami, bez wcześniejszego
    treningu sprawdzić, jak szybko uda ci się wyjąc "bebechy" i wrzucić do zmywarki. Może
    zapytać postronne osoby, czy czyją po zapachu co smażysz.