  • Data: 2010-06-10 17:16:57
    Temat: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hur24h$cg7$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem co u Ciebie robili Ci 'fahofcy'... :-).

    U mnie też dawali ale okazało się dzisiaj, że nie wszędzie są gąbki w
    koszach. Dach wygląda (z wyglądu) pieknie ale ciekł.

    Braki polegają na tym, że jak źle wbił gwoździa i przebił papę trafiając
    między deski to dziurki już nie załatał tylko zostawił. Dzisiaj na kilku
    metrach kwadratowych znaleźliśmy dwie.
    Dalej tnąc dachówke w koszach dziabnął flexem o papę i tak zostawił,
    kleiliśmy łatę.
    Velux nie miał od góry elementu kierującego ewentualne skropliny czy roztopy
    w bok. Łaty były za długie i kierowały wode prosto pod velux.
    Lalismy z węża po naprawie. Ale to tylko kilka metrów kwadratowych dachu. Co
    sie kryje w innych miejscach?

    Jak ktoś ma dach deskowany i opapowany to po założeniu dachówek niech weźmie
    wąż i wleje wodę pod dachówki i obserwuje co się dzieje. Tak chyba mależy
    dzisiaj odbierac dachy. Oczywiście przed uregulowaniem należności.
    To, że dach nie ciekł gdy miał samą papę nic nie oznacza. Mogli go
    podziurawic dekarze.