eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOlej opałowy do agregatu? › Re: Olej opałowy do agregatu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder5.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!news.uzoreto.com!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.
    kpn-eurorings.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!fut
    ter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Subject: Re: Olej opałowy do agregatu?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5dd0578a$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <qquf68$5m6$2$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5dd2d864$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <9...@t...pl>
    <5dd340e2$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <qr07hf$jt$1$Adam@news.chmurka.net>
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Tue, 19 Nov 2019 09:21:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qr07hf$jt$1$Adam@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5dd3a5fc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.124.180
    X-Trace: 1574151676 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 83.7.124.180:49793
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2351
    X-Received-Body-CRC: 3233299636
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.11.2019 o 09:01, Adam pisze:

    >> Jeszcze dodaj mixol do dwusuwów.
    >
    > Nie tylko do dwusuwów.
    > Do starszych generacji dizli (zwłaszcza common-rail) też należy dolewać - zmienił
    > się skład oleju napędowego. Teraz ON jest bardziej "suchy", co może powodować
    > zatarcia wtryskiwaczy.

    Gówno prawda, czyli urban legend.

    "Substancja oleista w paliwie silnika wysokoprężnego common rail oznacza
    zakłócenie prawidłowej dawki paliwa, a co za tym idzie - całego procesu
    spalania, opartego przede wszystkim na precyzyjnym doborze składników.
    Dodatkowo - w przeciwieństwie do oleju napędowego - spalanie oleju jako
    paliwa niesie ze sobą konsekwencję w postaci nagaru i osadów smolistych,
    które długoterminowo zakłócają pracę wtryskiwaczy i niekorzystnie wpływają
    na prawidłowe i precyzyjne rozpylanie dawki paliwa. To z kolei wymusza
    na elektronice wprowadzanie korekcji wtrysków, a stąd prosta droga do
    problemów." Itd, itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.11.19 09:34 WS
  • 19.11.19 12:21 collie
  • 19.11.19 13:19 WS
  • 20.11.19 01:11 KIKI

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1