  • Data: 2009-03-13 16:03:10
    Temat: Re: Opinie o silikatach
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gpdqjq$9tl$1@news.onet.pl...

    > Taki wlasnie mam plan :)

    I masz rację. Ja drugi raz bym z poro nie murował, bo za dużo spiepszyli. Do
    dzisiaj wychodzą kwiatki. Nawet taka głupota jak parapety. W potorhermie i
    silce masz te otwory i jak ci kilku nie zatkają jakąś zaprawą to będzie tam
    napływać woda, skropliny. Każde okno trzeba obrabiać, a z suporka po prostu
    domurujesz na wymiar i masz od razu lepszą izolacyjność. Dokup najdroższego
    YTONG-a i pod parapetami daj ostatnią warstwe lub dwie właśnie z niego żeby
    odizolować się termicznie. Ale ten ytong najlżejszy.
    Dzisiaj bym tak zrobił..
    A tam gdzie by wymagało to wzmocnienia dałbym belki betonowe na słupach
    betonowych lekko cofnietych do wewnątrz poza mur zewnętrzny żeby przenieść
    nacisk.