    From: "jagr" <j...@W...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Oplacalnosc wymiany kotla gazowego.
    Date: Mon, 3 Jan 2011 09:12:27 +0100

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ifrbe8$o5p$1@node1.news.atman.pl...
    > tak też być może - wątkotwórca nie podał szczegółów więc sobie gdybamy...

    Nie mam bladego pojęcia, jak jest kilka pięter nade mną. Nie chcę mieszać i
    łazić po sąsiadach, bo może się okazać, że ktoś ma coś podłączone bez
    papieru i będzie "czego on tu szuka i kiego węszy". A wiadomo - każdy dba o
    swój interes, a nie sąsiada. No i ta zawiść. "On coś chce, to trza mu
    utrudnić".
    Kiedyś chciałem wymieniać cały pion kanalizacyjny od wszystkich kuchni,
    który wiecznie się zatyka, sąsiedzi łącznie ze mną odstawiamy zlewozmywaki i
    raszplujemy w kółko spiralami. Niestety nikt się nie zgodził. Sprawa upadła.
    Pozdrowienia w Nowym Roku.
    jagr