  • Data: 2009-01-11 19:42:06
    Temat: Re: Oplaty notarialne przy zakupie nieruchomosci
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P4tryk wrote:
    > Zastanawiam sie czy lepiej szukac notariusza
    > u mnie na Pomorzu, czy w Warszawie ?

    Koszt, na ktory masz jakikolwiek wplyw (taksa) to i tak niewielki
    procent tego, co zostawisz u notariusza. Podejrzewam, ze sprzedajacy nie
    bedzie skory do podrozowania - w typowym przypadku min. 2 razy: um.
    przedwstepna i koncowa. Korzystnie jest tez, jesli notariusz ma
    niedaleko do sadu prowadzacego KW nieruchomosci (mozliwosc dokonania
    wgladu do ksiegi w przypadku niejasnosci).

    --
    NotBear