  • Data: 2009-10-05 18:46:14
    Temat: Re: Oprawa ścienna/żarówki metahalogenowe
    Od: xfiles <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze: sprezyzuj, co chcesz oświetlać, kiedy i po co:
    > - czy to ma się świecić cały czas (całą noc)?
    > - czy ma być sterowane czujkami ruchu lub np na chwilę, na czas
    > wyprowadzania gości/psa?
    > - czy chcesz oświetlić by było widać czy ktoś się kręci, czy tak byś
    > mógł w nocy trawę kosić, czy wystarczy ci tyle, by do furtki po ciemku
    > trafić

    Chce oswietlić w miare dobrze podworko w czasie gdy robie na nim
    grilla, gdy siedze na nim wieczorem. Czytac tam ksiazek nie bede,
    kosic trawy po zmroku tez chyba raczej nie. Zima to pewnie bedzie
    jakies odsniezanie. Wokol podworka mam wejscia do budynkow
    gospodarczych do ktorych chcialbym dotrzec bez wybijania sobie zebow,
    choc do tego to najslabsze swiatlo. Generalnie chcialbym miec
    mozliwosc doswietlenia podworka od czasu do czasu przez kilka godzin.
    Byc moze zwykla oprawa halogenowa bedzie tutaj jednak
    najodpowiedniejsza.