eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]Re: Oprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]
  • Data: 2013-01-30 11:08:30
    Temat: Re: Oprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:cc5bf29e-0703-4216-bb13-124dd7235111@googlegrou
    ps.com...

    >dobra, cos wiem,zostawiłem ustrojstwo na noc bez moich programówa ani owfs.
    >I teraz amba -czyli to jednak linux sam z siebie sie >wiesza :-) Zatem
    >spróbuje to z linka powyżej. Sam nie kompiluję bo nie mam zielnonego
    >pojęcia jak to sie robi :-)

    A może to sprzęt a nie linux ci nawala?
    Kompilowanie jądra masz opisane wszystko co i jak. Jak tylko wiesz co to sa
    moduły, i które są ci potrzebne dla twojej konkretnie konfiguracji peceta w
    kernelu, to kompilacja bułka z masłem.
    Zresztą choćby tu masz coś na temat
    http://newbie.linux.pl/?id=article&show=53

    Marek