eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]Re: Oprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]
  • Data: 2013-01-30 10:04:17
    Temat: Re: Oprogramowanie, oczujnikowanie etc. [pralka z podłączeniem cieplej wody]
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 00:39:20 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Sprobuj slackwara 14-stke (http://arm.slackware.com/):
    > Slackware ARM 14.0 is released!
    > Aczkolwiek najpierw trzebaby dojsc co rzeczywiscie powoduje problem.. Podlaczenie
    ekranu by sie przydalo - moze do czegos bys doszedl :) Kernel masz defaultowy czy
    kompilowany samemu? Ja zawsze kompiluje samemu i ograniczam go do niezbednego
    minimum.

    dobra, cos wiem,zostawiłem ustrojstwo na noc bez moich programówa ani owfs. I teraz
    amba -czyli to jednak linux sam z siebie sie wiesza :-) Zatem spróbuje to z linka
    powyżej. Sam nie kompiluję bo nie mam zielnonego pojęcia jak to sie robi :-)

    b.