  • Data: 2014-04-30 09:57:17
    Temat: Re: Oprysk herbicydem. Ile muszę czekać, żeby posiać trawę?
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5360aac3$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2014-04-30 09:36, ZZZ pisze:
    >
    > Dzięki za konkrety. W sumie mam do obrobienia 17 arów, ale nowa trawa
    > będzie jedynie na 1/5 z tego. Zostało mi jeszcze ponad pół litra Roundupu,
    > to chyba wystarczy.
    > Jacek

    Ale wiesz, ja nie jestem ogrodnikiem zawodowcem, tylko mam do opanowania
    trawnik 3 razy większy niż Twoja całość, poprzerastany drzewami, krzakami
    itd.,
    więc jestem tylko praktykiem/amatorem, który musi na dodatek baczyć, aby
    nie wydawać na to fortuny a utrzymać w dość dobrej kondycji.
    Większym (niż założenie nowego trawnika) problemem jest utrzymanie
    trawnika, na którym wysiewają się nasiona chwastów, które "są wszędzie".
    Wtedy pewnie zamiast Roundap'u będziesz się wspierał "czymś na
    dwuliścienne".

    ZZ