  • Data: 2010-08-27 16:15:47
    Temat: Re: Ościeżnica i drzwi 80
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:63df.0000017b.4c7755c4@newsgate.onet.pl...
    > (...)

    > Czy mógłbyś podpowiedzieć cz doświadczenia czym te systemy się różnią?

    Nie mam doświadczenia, tyle co zebrałem informacji szukając drzwi pod to co
    zastałem, czyli gotowy otwór w ścianie.
    Więc najpierw szukałem systemu pod takie wymiary a potem co tam się podoba.

    Róznią się one wyglądem na który to ma wpływ właśnie ten otwór w ścianie,
    który determinuje budowę i grubość ościeżnic. Prestige sa masywniejsze.

    --
    Irokez