  • Data: 2011-03-25 20:22:46
    Temat: Re: Ostrzenie pily lancuchowej
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-24 08:48, Adam pisze:

    > http://allegro.pl/lancuch-stihl-3-8-1-3mm-50-ogn-pic
    co-duro-z-widia-i1521538454.html

    > Cos takiego ?
    >
    > Przyznam ze nie wiedzialem ze takie cus istnieje i sie napalilem. U
    > mnie tez oryginalny lancuch stihla naostrzony w serwisie tepi sie po
    > JEDNYM przypadkowym przejechaniu przez ~1cm warstwe kupki
    > przyklejonego do pniaczka piaseczku. Szalu mozna dostac - jezeli ten
    > lancuch takie rzeczy wytrzymuje to biore go z miejsca bo zwroci sie po
    > paru/nastu ostrzeniach :-)

    Witaj
    W sumie to nie odpowie Tobie na teraz czy to ten
    bo ja mam ogniwa 1,6 mm a ten z linku ma 1,3 mm.
    Ten w aukcji jest opisany,że ma 4 żywotność
    a ten mój opisany znalazłem tu
    http://sklep.centrum-sojka.com.pl/go/_info/?user_id=
    644lang=pl

    Opis się zgadza ale cena tego z linku jest dość powalając bo ja
    płaciłem we wrześniu ubr 140zl
    Kupowałem w sklepie firmowym u kumpla , który coprawda sprzedaje zawsze
    mi z jakimś upustem ale nie sadze aby dopłacał.
    Ze swojego jestem bardzo zadowolony bo w pełni potwierdziły sie jego zalety
    Pociąłem już 10 metrów szesciennych debowych pniaków o srednicach od
    15cm do 50cm , oblodzonych z przymarznietym błotem .
    Przedtem jedno ciecie takiego pniaka i łańcuch był do ostrzenia
    o ile przetem siekierka nie oczysciłem kory w miejscu cięcia

    Przedtem zawsze takie pniaki targałem na stojak a teraz nie tylko zero
    czyszczenia ale tnę na ziemi chwytajac czasami jakąś grudę ziemi za
    pniakiem
    Kumpel ze sklepu mówił,ze w ubiegłym roku jeden Klient chwalił się
    pocięciem bez ostrzenia 20 m3 dębiny i w pełni wierze w to

    >BTW. Jak zalegalizuja marihuane to bedziesz dilerem nr 1 w polsce z
    >takim adresem
    :)
    Syn już używa adresu d...@t...pl
    :)