  • Data: 2014-03-18 11:24:02
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2014 o 09:53 Ergie <e...@s...pl> pisze:

    > Czyli przez pół roku nie było problemu a tym chcesz robić specjalną
    > instalację? Po co? By się przydała raz na pół roku?
    To nie są wydumane problemy, instalacje się sypią i je muszą naprawiać,
    np u mnie wymieniali główne linie, energię wyłączali na cały dzień, i tak
    przez
    dwa dni, co jakiś czs, wymienili tylko część lini. Podobnie jest w innych
    rejonach.
    A oprócz zapowiadanych wyłączeń są też awarie spowodowane wiatrem i w
    górach czy nad
    morzem jest ich sporo, teraz ostatnio znowu na pomorzu parę tys ludzi było
    bez prądu.
    Lodówka a dokładnie zawartość zamrażalnika po kilku godz płynie, wiem bo
    przerabiałem
    to jak mieszkałem w bloku. Teraz lodówkę mam pod ups-em i ma spokój,
    koszty?
    energia miesięcznie kosztuje tyle co duża paka chipsów, jest o co kruszyć
    kopię?

    --

    Pozdr
    Janusz