    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 1 Nov 2013 08:18:05 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5272dc41$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <l501dl$239q$1@news2.ipartners.pl>
    <d...@g...com>
    <l50e8l$29n0$1@news2.ipartners.pl>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: P3yta indukcyjna
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 16:01:52 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > A co się ma dziać? Filtr tłuszczowy zatrzymuje wszystkie "śmieci" a zapachy są
    absorbowane w filtrze węglowym (wersja z obwodem zamkniętym) lub wylatują na zewnątrz
    (wersja z podłączeniem do wentylacji).

    > Filtr tłuszczowy czyści się w zmywarce a filtr węglowy wymienia się w zależności od
    wersji raz na rok lub co dwa lata w cenie około 400 zł.

    > Odnoszę wrażenie, że nigdy nie spotkałeś się z taką wersja okapu i szukasz jakiegoś
    podstępu. Założyciel BORA nie wymyślił tego pomysłu, lecz udoskonalił pomysły innych
    w stopniu wystarczającym do ochrony patentowej.

    > Nikt nie przywiózł tych urządzeń w kontenerze z Chin i wygonił akwizytorów, aby to
    wypchali na rynek. Wszystko jest robione w Europie w tych samych zakładach, które
    robią dla innych marek, np. tu http://www.gronbach.com

    > To był żart :)
    >
    > Ciesze się, że zadajesz te "podchwytliwe" pytania, bo mam okazję pisać.
    >
    > Jak chcesz powalczyć z tym strasznym "oszustwem", to musisz najpierw przekonać te
    tysiące zadowolonych klientów, że nie wiedzą co kupili :)

    W masce p-gaz jest kilkadziesiąt razy więcej węgla niż w najlepszym filtrze do okapu.
    I wystarcza to na kilka kilkanaście minut działania pochłaniacza. Przy smażeniu
    cebuli wcale mniej taki filtr do pochłaniania nie ma niż jak powietrze gazem bojowym
    jest skażone. Kolejne pierdolenie kotka za pomocą młotka że filtr co dwa lata się
    wymienia. Oczywiście można i co 5 lat wymieniać albo nigdy. Bo co to za różnica dwa
    czy pięć lat jak on do wymiany po pierwszym bigosie.