  • Data: 2013-11-01 21:52:28
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 21:40:46 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Wytłumacz lepiej, mi niedouczonemu, co znaczy: "Sprzedawany w tradycyjny
    > sposób a nie u domokrążców" i dlaczego w sklepach gdzie są dziesiątki
    > różnych okapów w cenach od 100 do 2000 euro Twojego wynalazku jednak nie
    > można uświadczyć, nawet na folderach reklamowych.
    No co się czepiasz. Dwa hotele zamówiły podobno;)
    Tak sie składa ze ostatno tydzień spędziłęm w największym hotelu w Polsce, drugim co
    do wielkości w Europie(kto chce domyśli się o jaki chodzi)- Bora coś tam tam nie
    widzialem, ale może po prostu nie zwróciłem uwagi;)
    A tak na poważnie jak o hotelach piszemy to gdyby jakaś znana sieć hoteli tą Bore
    używała to Bora by na swoje stronie się tym chwaliła.
    Moim zdaniem: typowy produkt dla domokrążców ale dajmy sie Slavo65 wykazać i niech
    się kompromituje dalej.
    Najlepsze jest to że kaze innym czytac książki o marketingu;))