  • Data: 2015-03-05 16:27:39
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:419dcaba-3e82-4381-8c97-4f7e447231f9@go
    oglegroups.com...

    > wyszło ze jestem lewakiem :-) buahaha . A wiesz po co masz sie
    > zainteresowac? Aby wiedziec gdzie są przyczyny - lecz przyczyny a nie
    > skutki.

    No i? Co dalej. Jak poznam przyczynę: zgwałcił bo nie miał kasy na burdel a
    miał chcicę to co?

    > gdy zaczniesz rozróżniać biedę od przestępstw pogadamy

    Czyli z biedy i braku kasy na dziwki gwałcić nie można, ale truć już tak?

    > Nie, nie usprawiedliwia -co najwyżej pozwala zrozumieć.

    Określ się jasno chcesz ich karać czy nie. Najpierw piszesz żeby nie karać
    teraz żeby nie usprawiedliwiać.

    > Ale twoja metoda walnąć ich mandatem niczego nie zmienia -tyle ze biednych
    > doprowadzi do nędzy.

    Nie nie doprowadzi tak samo jak zakaz gwałtów nie doprowadził do nędzy
    milionów osób bez stałych partnerek.

    > Zaproponowałem lepszą -zwiekszenie bogactwa -raczyłes ją wyśmiac.

    Załóżmy że masz magiczną różdżkę i nagle wszyscy będą zarabiać dwukrotnie
    więcej. Jak chcesz zapewnić by Kowalski zamiast więcej pić przestał truć? A
    jak by Nowak zamiast kupować sobie co miesiąc nowy telefon? A jak żeby
    iksińska nie wydała tego na buty i torebki?

    Zauważ że przed gwałtem nie bronimy się jako społeczeństwo zapewniając komuś
    kochankę tylko ścigając i karząc.

    Pozdrawiam
    Ergie