  • Data: 2015-03-06 10:11:04
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b0733a5b-6474-411a-936e-726359d0ea89@go
    oglegroups.com...

    > Ergi- punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    No i właśnie z tym się nie zgadzam. Ja wiem, że jestem staroświecki bo mam
    _jakieś_ zasady których nie naginam do własnych potrzeb, ale to nie tylko ja
    tak mam. KK też odrzuca relatywizm moralny.

    Własne dobro nie usprawiedliwia szkodzenia innym.

    > Życzę Tobie abyś nie musiał weryfikować Swoich poglądów w sytuacjach które
    > Tobie Kogutek zasymulował. Trochę pokory nie zaszkodzi.

    Nie raz i nie dwa nie miałem z czego zapłacić niespodziewanych rachunków.
    Nie raz i nie dwa z czegoś rezygnowałem lub sprzedawałem na allegro to co
    miałem. Nie raz i nie dwa prosiłem by ktoś zechciał mi pożyczyć kasę. Aha i
    licznik gazowy też mi kiedyś zdemontowano za niezapłacone rachunki...

    Ale nigdy ani przez moment nie wpadłem na pomysł by moje problemy
    rozwiązywać z krzywdą dla innych - nawet gdy nie wynikały z mojej
    niefrasobliwości tylko z tego że zostałem okradziony lub oszukany.

    Ale nie to jest sednem dyskusji. Bo biedny tak jak teraz z MOPS dostaje
    węgiel tak mógłby dostawać gaz lub prąd. Więc zakaz palenia węglem nie
    uderzy w tych naprawdę biednych. Budyń sprowadził dyskusję o ogólnym
    problemie do skrajnego przypadku. Tymczasem węglem palą setki tysięcy osób:
    czarny dym z komina, a na elewacji antena satelitarna, a BMW przed domem.

    Zobacz sobie na te miasta z pierwszej 10:
    http://gramwzielone.pl/dom-energooszczedny/8325/najb
    ardziej-zanieczyszczone-miasta-w-europie-polska-domi
    nuje-w-pierwszej10

    W Gliwicach, Zabrzu czy Krakowie praktycznie nie ma ciężkiego przemysłu - to
    wszystko niska emisja z opalania mieszkań i domów węglem i drewnem.

    Pozdrawiam
    Ergie