    Date: Mon, 09 Mar 2015 22:34:12 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    <mdbr50$hpc$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <mdbvej$e3s$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mdc6dh$uhh$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mdc8oi$1ci$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mdcc1u$4r8$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mdchh4$b9k$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2015-03-06 o 16:35, Ergie pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > zostało.

    > Jak na razie to podałeś przykłady kradzieży a nie oszustwa. Wyręczę
    > Cię: nigdy nie zaniżałem podatków, nie pracowałem na czarno, nie
    > wyłudzałem L4, nie unikałem płacenia mandatów, nie unikałem służby
    > wojskowej.

    > Z Tobą na pewno w żadnym klubie się nie znajdę.

    > ROTFL
    >
    > Większość tego co podałeś wymaga posiadania komputera a to już
    > wyklucza połowę populacji. Rozumiem, że próbujesz się
    > samo-usprawiedliwiać jak każdy lewak: skoro inni kradną to ty też
    > możesz, ale mnie do tej zabawy nie mieszaj.

    A co powiesz na to?
    Wiele lat opłacane miałem składki zdrowotne i to podwójnie.
    Kiedy się okazało, że podupadłem na zdrowiu i potrzebuję prostych
    zabiegów operacyjnych to się okazało, że dla państwa jestem intruzem.
    Lekarze łaskę mi robili, że próbowali zdiagnozować, bojąc się, że będą
    musieli zapłacić za nietrafne badania.
    Ponieważ stwierdziłem, że nie pójdę prywatnie dla zasady to diagnostyka
    trwała prawie 2 lata.
    Chirurg, który przeprowadzał zabiegi musiał kombinować, bo państwo
    wprowadza limity dla poszczególnych placówek. Tylko dzięki cwaniactwu
    tego chirurga (za co mu chwała i za robotę także) udało się
    przeprowadzić obydwa zabiegi w przeciągu roku w dwóch różnych placówkach.

    Tydzień po zabiegu operacyjnym byłem wezwany przez ZUS i zastraszany
    przez orzeczników, że nie wolno mi być na zwolnieniu lekarskim dłużej
    jak 2 miesiące. Wielokrotnie ZUS przerywał mi zwolnienia lekarskie i
    swoimi decyzjami pozbawiał mnie możliwości dalszego leczenia. Musiałem
    sprawę skierować do sądu, który po powołaniu biegłego przyznał mi rację
    i nakazał ZUS-owi uznać moje chorobowe. Ponadto ZUS wydawał swoje
    decyzje łamiąc prawo, gdyż wydawał swoje postanowienia dotyczące
    okresów, o które już się toczyła sprawa sądowa. Badania orzeczników
    opierały się o irydologię i po takich badaniach orzecznicy orzekali, że
    jestem w pełni zdrowy, pomimo to, że byłem w trakcie rekonwalescencji i
    rehabilitacji, a w ręce nie było czucia.
    O rehabilitację zaraz po zabiegu operacyjnym musiałem się wykłócić i
    dopiero jak zacząłem rzucać w ośrodku rehabilitacyjnym chujami i kurwami
    to raczono mi znaleźć termin bliższy niż 1 rok. Termin rehabilitacji 1
    roku po zabiegu operacyjnym po prostu mijał się z celem, a z powodu
    braku czucia w palcach ręki, który utrzymywał się jeszcze ponad pół roku
    po zabiegu, trudno mi było podjąć jakąkolwiek pracę, bo nie byłem w
    stanie utrzymać w ręce narzędzi.

    To jeszcze nic. Wcześniej ZUS próbował ode mnie wyłudzić nienależne
    pieniądze za składki zdrowotne, które ZUS sam sobie naliczył za okresy
    zawieszenia DG.
    W postępowaniu złamano ustawę oraz kilka punktów prawa.

    Państwo mnie bez przerwy oszukuje i okrada. Kiedy zacząłem pracować
    wiedziałem, że będę pracował do 65 roku życia. Teraz muszę zapierdalać 2
    lata dłużej. Wiedziałem, że dostanę emeryturę, która pozwoli mi jakoś
    żyć na starość. Teraz wiem, że mogę emerytury w ogóle nie dostać.
    Państwo ukradło moje składki z II filara. Nawet gdybym dla zasady
    pozostawił te pieniądze w II filarze to państwo i tak zrobi teraz
    wszystko, abym te pieniądze stracił.

    To państwo to banda złodziei i cwaniaków, którzy patrzą tylko na własny
    swój interes.
    Powiem Ci Ergie, że już przestałem mieć skrupuły, jakie kiedyś miałem.