  • Data: 2015-03-10 12:29:24
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 11:54:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Być może gdzieś w ochronie za 4-5 zł na godz cos znajdzie przy odrobinie
    >szczęścia. Tylko nie pisz że ma sprzedać co ma i na Śląsk wyjechać.
    Aktualizacja danych, właśnie teściu dzwonił że był w lokalnej firmie ochroniarskiej
    pytać o prace. 4zł brutto/godz umowa o dzieło, pilnowanie budowy farmy wiatraków 35
    km od miejsca zamieszkania. Najlepiej jakby miał samochód bo by tam dojechał(firma
    dowozu nie zapewnia) i ew. tym samochodzie mógł tam siedzieć bo na razie nie ma tam
    jeszcze żadnego baraku, budy, tylko sprzęt budowlany. Ot takie atrakcyjne warunki
    pracy.
    Ze dwa tygodnie temu w innej firmie był to powiedzieli że gdyby miał tzw grupę na
    schorzenie psychiczne(cokolwiek to znaczy) to by go zatrudnili bo jakieś dotacje z
    PFRON czy coś w tym stylu maja.
    Mam mu powiedzieć żeby swojego mieszkania nie grzał węglem tylko "niewiele drożej"
    grzał PC lub gazem?