  • Data: 2017-03-06 23:42:44
    Temat: Re: PC P-W Altherma - podsumowanie rok/rok
    Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.03.2017 10:20, Kżyho wrote:

    > Znawcą wielkim nie jestem, ale patrząc na mój i tak niezły kosztowo
    > kocioł gazowy, to wychodzi mi jakieś 2/3 moich kosztów. Czyli bardzo
    > fajnie :)
    > Jaki duży masz zasobnik CWU? Masz cyrkulację?

    > A jaką temperaturę mieliście ustawioną wcześniej, w okresach z których
    > zdajesz relację kosztową?
    >
    > Pzdr

    Nie ma cyrkulacji, zasobnik 200l (mógłby być większy, bo jedno nagrzanie
    nie zaspokaja całodniowych potrzeb rodzinki i pompa załącza się zawsze
    2x na grzanie CWU. Wybierałem jednakże pomiędzy mniejszym z nierdzewki a
    większym emaliowanym, wybór był oczywisty.

    Temp. mieliśmy zawsze ok. 20-20,5st, cieplej jedynie w łazienkach. W tym
    roku mamy ok. 21,5, w łazienkach 23st.
    Tylko u starszych synów mam zawsze max. 19-20 st. bo to zimnolubne
    stworzenia i potrafią zimą spać przy uchylonym oknie.

    yarecky.