  • Data: 2013-11-23 19:53:32
    Temat: Re: PC firmy Stiebel Eltron seria WPF
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    No i jest gorzej/lepiej.
    Zmierzyłem, że ciepło odpadowe ma około 30C (źródło ma więcej, ale mamy
    wymiennik i trochę rur po drodze), więc na pompę za dużo, a na wszystko
    inne za mało.
    Słabym pomysłem wydaje mi się schładzanie wstępnie do 20C i zasilanie
    tym pompy. Lepiej było by znaleźć pompę potrafiącą zrobić z 30C
    powiedzmy 50C? Z zaworu mieszającego poszło by na podłogówkę, a
    bezpośrednio na nagrzewnice. Ktoś coś wie na temat możliwości?

    Irek.N.