  • Data: 2018-03-25 19:25:39
    Temat: Re: PC i sterownik pokojowy czy pogodowy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy mieć dom policzony w OZC i właściwie dobraną i zainstalowaną
    > podłogówkę + albo sterownik pokojowy albo dobraną odpowiednią krzywą
    > grzewczą. Wtedy jeden czujnik będzie sterował całym domem i wszędzie będzie
    > odpowiednia temperatura. Ja teraz jadę pogodówką - mam jeden czujnik
    > i ogrzewam 3 kondygnacje bez żadnych wewnętrznych czujników.

    Kurcze, nie mam doświadczenia, bo wszędzie ogrzewanie na maxa idzie, ale...
    Czasami bywa, że wieje zimny, mocny wiatr, który znakomicie wychładza
    rogowy pokój. W takim przypadku raczej należy się spodziewać dużych
    różnic pomiędzy pokojami chyba? Obserwuję, że pomieszczenia z wyłączonym
    ogrzewaniem potrafią się różnić temperaturą o dobre 2-3 stopnie po 2
    dniach, w przypadku jak wyżej opisałem.

    Miłego.
    Irek.N.