  • Data: 2022-03-13 14:19:13
    Temat: Re: PC monoblok PW bez modułu hydr
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-13 o 13:40, heby pisze:

    > https://www.j-maskiner.dk/wp-content/uploads/2020/12
    /SPRSUN-DC-Inverter-Heat-Pump-Monoblock.pdf

    OK. Dzieki.
    Długo ja masz? Były jakieś problemy?
    To do nowego budynku załozyłeś czy wcześniej miałes cos innego?
    Tak czy tak wiesz, ile kWh Ci zuzyła i w jakim budynku, a może masz dane
    porównawcze zanim ja założyłeś ile czego zużywałeś?

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com