  • Data: 2009-11-07 17:18:31
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd3t23$ns8$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale bez porównania mniejsza jest demolka nacinając i wiercąc niż jakbyś
    > chciał tylko kuć.

    Szczerze to nie wyobrazam sobie jak mozna by tylko kuc, zwlaszcza pod
    puszki.

    > Robiłem u brata 180m2 dzień w dzień po ileś tam godzin przez 1 tydzień.
    > U siebie Instalację robiłem sam 3 tygodnie, tylko do wciągania niektórych
    > przewodów potrzebowałem czasem pomocy.

    Mam troche wiecej jak 180m^2 i byla to moja pierwsza i mam nadzieje ostatnia
    instalacja w calym domu jaka robilem w zyciu, wiec troche sie tez uczylem
    planowac obwody. W konsekwencji bylo tez dluzej, to jest jasne. Uklad
    pomieszczen tez mam srednio fajny do wszystkich instalacji, bo bardziej
    szeroko jak wysoko. Poczatkowo bawilem sie w robienie bruzd w scianach na
    kabel, ale po miesiacu dalem sobie spokoj. Pilowanie pustaka nad glowa na
    drabinie nie tak znowu lekka bruzdownica wcale przyjemne i lekkie nie jest.
    A do tego trzeba to pozniej wykuc, czyli prawie podwojna robota.

    > Jak odpowiednio rurarz zrobiony to nie ma większych problemów.
    > Mam stalkę i żyłkę do wciągania. Jak nie przejdzie jedna to przejdzie
    > druga.

    Byc moze jak od razu zaplanuje sie taki a nie inny sposob prowadzenia kabla
    to moze i jest latwiej, nie jestem pewien co na to sciana z wycieta poziomo
    bruzda na gruba rure. W kazdym razie przepychalem kilka przewodow kanalami
    stropowymi i nie szlo to wcale tak przyjemnie. To bylo przepychanie, nie
    przeciaganie wiec stopien trudnosci wiekszy.

    Pozdro.. TK