  • Data: 2009-11-07 18:34:50
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yzedef" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hd4a9c$lgd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tak czytam twoje wypowiedzi... są ok tez uwazam iz PC to strata kasy, jednak
    > kazdy ta kase sam zarabia i sam decyduje co z nja robi i to jego sprawa, wiec
    > nie ma co probowac na sile kogos przekonywac do wlasnego zdania..

    To po co wogóle dyskutować na forach? Nie lepiej aby każdy sam sobie
    zarabiałkasę i radził a nie pytał o problemy i porady i nie chwalił się na
    forach? Przeciez to normalne że jak ktoś wystawia zdjęcia i chwali się wokół to
    nie dla siebie ale dla innych po to aby ocenić i wysłuchać pochwał i krytyki.
    Tak czy nie?
    Więc o co chodzi? Tylko zachwyt jest wskazany?
    Mam piać z zachwytu nad mnogością i różnorakością przewodów pomimo że mnie
    skręca jak widzę taki bajzel w instalacji?

    > kolega Adam chce pompe, uwaza ze jest dla niego lepsza i ok jego sprawa!
    > Twoja wypowiedz powyzej wedlug mnie swiadczy o obsesji na punkcie Adama jaka
    > masz, probojesz na rozne sposoby skrytykowac go!! czepianie sie ulozenia
    > instalacji pod tynkiem ze bajzel itp to czysta forma trolowania.... wez sie
    > zastanow czasem co piszesz... bo to wiele osob czyta.

    No jasne! Jego sprawa! Skrytykowałem tylko instalację elektryczną bo akurat
    trochę ich zrobiłem.
    Pozostałych prac przeciez nie oceniałem więc nie uważaj że się na niego
    uwziąłem.
    A dyskusja o pompach ciepła i wogóle problematyki grzania wynikła częściowo z PC
    Adama ale też z postów innych osób, dotyczących
    zaużycia gazu, instalacji alternatywnych żródeł jak kolektory i wiatraki.
    Ta dyskusja nie ma nic wspólnego z osobą Adama jak mi zarzucasz. To on najpierw
    zarzucił mi parę razy pisanie farmazonów udając się za guru więc udowodniłem mu
    że sam się myli i pewnych rzeczy nie rozumie.
    W czym problem? W dyskusji? Od tego przecież jest forum.

    Marek