  • Data: 2012-03-07 11:07:16
    Temat: Re: PGE ,1-faz wystarczy czy 3? i w alu?
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szary wrote:

    > Złożyłem dziś wniosek. Szukam wszędzie redukcji kosztów.
    Dzieki za porady.

    Po naradzie z żoną (i sprawdzeniu co mam w mieszkaniu - 25A główny czyli
    chyba 5kW) brakuje ze 2kW rezerwy - od czasu do czasu jednak bezpiecznik
    wyskakuje - czyli jednak ..11(+1?)kW/3f
    No nic, pogadam z jakim znajomym elektrykiem jakie komplikacje/koszty i
    papierologia (coś tam gadali o nowym zaświadczeniu od elektryka) przy
    zmianie 1f/3f i zmianie mocy.

    > Wystarczy 1F/5kW/25A (w bloku mam 4kW) czy jestem w wielkim błędzie?
    Widac dużo nie nakombinuje.