    From: szary <n...@x...pl>
    Date: Tue, 27 Mar 2012 22:05:08 +0200
    Subject: Re: PGE -budowa przyłącza uzasadniona?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Budyń wrote:

    > Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Ty masz zapłacić energetyce ryczałt za przyłaczenie a energetyka ma całą
    > resztę wykonać sama czyli projekt , opłaty jakies i fizyczne wykonanie.
    > Na nic innego sie nie zgadzaj - nie masz obowiązku wykonywac projektu
    > (masz takie prawo, wtedy ryczałt płacisz o 10% mniejszy). Nawet jak
    > podpisales kwit ze zrobisz projekt sam wystąp o aneks ze z tego
    > rezygnujesz (bo bedziesz finansowo w plecy)
    > Mają obowiązek doprowadzic prąd do granicy dzialki wiec dlatego ta druga
    > szafka obok.

> [...]

    Ooo..ale jak się nie zgodze to se pooooczekam? hmm chyba mają terminy (a ja
    trochę czasu, ze 2 lata min.)
    Nie, nic nie podpisałem. Jak poczytałem 5 razy umowę to się ciut wkurzyłem -
    wyliczyli [mi] budowę przyłącza na 2600 (netto chyba) - a ile może kosztować
    sam projekt - z 600-1000? (a oddadzą w rozliczeniu 160 zł? heh).
    +wpisy do KW służebności itd. a nawet obowiązek utrzymania otoczenia
    przyłącza (po sprzedaży już _nie_ mojego przyłącza!).

    druga szafka bo ta pierwsza _nie_ jest przy granicy _mojej_ działki
    (formalnie jest oddalona o ok. 15m od mojej drogi wew.) - choć prywatnie
    patrząc mogę się wyszczać na obu działkach.

    hmm, pytanie czy mogę zażądać podłączenia do istniejącego przyłącza (mając
    zgodę włąściciela działki obok w garści. Po kiego mi tam ta szafka! - w
    przyszłości obie działki będą moje i tylko szafki ni w kij ni w oko na
    środku mi trzeba.
    m.