  • Data: 2009-10-29 14:07:18
    Temat: Re: PLC w domu Było: Ukladam welne
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 09:08, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Myślałem o wykorzystaniu jakiegoś sterownika jednoukładowego. Ale jak
    > mi się nie będzie chciało to jakiś gotowy moduł. Może coś z tych co na
    > szybko wygooglałem w eternicie:http://www.allegro.pl/item748841264_plc_wa
    go_750_842_moduly_wej_wyj.htmlhttp://www.plcs.pl/ind
    ex.php?d=sklep&f=wiecej&kategoria=7&ida=67&podk...28
    |%

    Krzemo pojechales po calosci! ;-) Moj ma po prawie 70 wyjsc i wejsc, a
    to co tu wkleiles ma odpowiednio 8/12 i 6/4 wyjscia - to sa
    zabaweczki :) No chyba ze bedziesz mial w domu 4 lampy tylko ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.