  • Data: 2020-02-09 19:50:04
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/02/2020 19:15, ToMasz wrote:
    > czyli styczeń, jeden z gorszych miesięcy

    Tak, brawo, o to chodziło.

    > by tragedia. A tak na poważnie, po kija Ci takie podsumowanie?

    Produkcja 1kWh dziennie zimą w zderzeniu z hasłami instalatorów "jak
    jest jasno to też produkuje, nie?". Suweren łyka bez śladu wąpliwości :D
    Nie przywraca mi to wiary w naród.

    To nawet nie jest podsumowanie. Mam w okolicy takich co własnie na
    jesień wypierniczyli wszelkie piece i grzeją prądem z instalacji 10kWp.
    Czekam z popcornem.

    > trzeba przyznać - konsekwentny jesteś. A co powiedzą ludziska jak w
    > lipcu naprodukują energii za 30zł, a maty grzejne nic nie skonsumują?

    Wcześniej wybulją kilka tysiaków i będzie płacz i narzekanie oraz
    oskarżanie kogo tam aktulanie nie lubią.