  • Data: 2020-02-09 19:15:46
    Temat: Re: PV pesymistycznie.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2020 o 11:34, heby pisze:
    > 3kWp.
    >
    > Energia w okolicy poczatku roku:
    czyli styczeń, jeden z gorszych miesięcy
    > a) najlepsza: 8kWh (słońce cały dzień)
    > b) najgorsza: 0.2kWh (ciezkie chmury cay dzien)
    > c) średnia dzienna z 2 tyg: 1.5kWh.
    > Czyli jakieś 1zł dziennie i rozrzut 40x.
    paaaanie. jakbyś porównywał to jeszcze z mocą chwilową o północy - była
    by tragedia. A tak na poważnie, po kija Ci takie podsumowanie?
    w lipcu 2019 na grupie był temat:
    roczny raport z pracy PV
    poczytaj, przejdzie Ci ochota na marudzenie.

    > Ale ale ... ja nie o tym. Rozmowę zasłyszałem z monterem: "Paaanie, masz
    > pan 10kWp, jak słońce zajdzie za chmury to przecież dalej widno jest
    > nie? To co się Pan przejmujesz, bedzie działać".
    >
    > Jestem ciekaw ile ludzi za kilka miesięcy strzeli sobie w łeb jak się
    > okaże że produkowali 3zł dzienne a ich nowe "maty grzewcze" konsumują po
    > 20zł ;)
    trzeba przyznać - konsekwentny jesteś. A co powiedzą ludziska jak w
    lipcu naprodukują energii za 30zł, a maty grzejne nic nie skonsumują?

    ToMasz