  • Data: 2023-06-05 22:22:25
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 17:55:17 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Dlatego już dawno dałem sobie z nim spokój i nie dyskutuję bo szkoda mi
    > zdrowia na jałowe dyskusje.
    >
    > --
    > Janusz
    A ja lubię cię wkurwiac. Innych tez. Nie widzę powodu dla którego nie pisząc co się
    stanie w nieruchomościach albo w fotowoltaice miałbym oszczędzać kretynow co ulegli
    propagandzie i się uważają za cud intelektualnego ekonomicznego swiata. Bo na ziemi
    nikt nie stracił. Prawda ale to dotyczyło ziemi ornej. Nawet na Lalce gdyby nie
    Wokulski to kamienice Krzeszowskich sprzedali by za mniej niz kosztowało wybudowanie.