    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pale fundamentowe na dużych budowach
    Date: Tue, 21 Jun 2011 13:19:16 -0700 (PDT)

    On 21 Cze, 22:00, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > Jasne - do domku 600mm - wiat i ludzie ;) no i to 42U :)
    > Czego chcie wi cej.

    Ja chcieć mniej. Ale taka szafa trafiła mi się z demobilu, w cenie
    "weź se", to co miałem marudzić. Zresztą, jak mając tyle miejsca
    zacząłem je zapychać, to na projekcie zaraz się ciasno zaczęło
    robić :)

    > Jak skr tk da e ? Jaki producent ? 5e czy co wy ej ?

    W większości Madex, a ponieważ mi go brakło, to uzupełniłem Beldenem.
    Madex był STP, Belden to UTP, oba 5e, wystarczy mi z powodzeniem.

    > Z kierownika / ekipy zadowolony by e / jeste ?

    Z kierownika - tak. Co do ekipy mam trochę zastrzeżeń, ale generalnie
    nie było źle. Idealnych ekip nie ma. Tych konkretnych taki np. Kiki by
    pewnie puścił z paragonami już na etapie wykopu pod ławy, ja z nimi
    dotrwałem aż do więźby. Parę nieporozumień było, ale chałupa stoi i ma
    się dobrze.

    J.