  • Data: 2011-06-27 18:36:43
    Temat: Re: Pale fundamentowe na dużych budowach
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Cze, 16:18, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
    > Ci ko to nazwa miastem, bo to nawet rynku porz dnego/ adnego
    > nie ma... a kanalizacj dopiero buduj (normalnie 19 wiek) ...
    >
    > Marki - jakie 15km na p nocny-wsch d od centrum
    Warszawy.http://mapa.targeo.pl/Marki

    Mam zamiar zacząć budowę w lipcu. Niedaleko, bo w Kobyłce. Moja ekipa
    raczej nie ma roboty na przyszły rok, ale pewności nie mam. Jeśli
    ekipa się u mnie sprawdzi, chętnie Ci ją polecę. Możesz ewentualnie
    sam oceniać czy jest fachowa czytając mój dziennik na forum muratora
    za kilka tygodni. A w razie czego zapraszam na budowę aby samemu
    ocenić jakość prac.

    Sądzę, że spokojnie znajdziesz dobrą ekipę z referencjami jeśli chcesz
    zacząć w przyszłym roku.