  • Data: 2014-07-09 19:10:46
    Temat: Re: Pan telewizor w jakmiś galileo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 9 Jul 2014 19:00:48 +0200, Ghost

    > Ja myślę, że tam z założenia w ogóle nie ma podgrzewania/schładzania, znaczy
    > jest minimalne - system pracuje w zakresie ciepła zamarzania.

    Ale to wynika wprost z mizernej ilości energii "solarnej". Gdyby tej
    energii było więcej (czyt. byłoby więcej słońca w zimie), to rzeczywiście
    mogłoby być tak jak napisał Budyń. Ale nie jest. Na własnych palcach mogę
    policzyć ile dni słonecznych było minionej zimy. To za mało.

    > No wiec właśnie. Jednak wyraźnie stwierdzone ze technologia wyszła
    > z budynków komercyjnych i przemysłu - wiec kitu nie powinno być,
    > w biznesie każdy liczy.

    Tam nie ma kitu. To działa. Jedynie trzeba dobrze przeanalizować
    skuteczność i opłacalność inwestycji w zależności od regionu. Wg mnie w PL
    się to nie opłaca.

    > Jedyna przewaga to ta wysoka temperatura czynnika grzewczego.

    Nie bardzo rozumiem to stwierdzenie. Podkręcisz jasność?

    --
    Pozdor Myjk