  • Data: 2014-07-10 09:12:51
    Temat: Re: Pan telewizor w jakmiś galileo
    Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:zmdovc5uc9sg$....@m...org...

    Wed, 9 Jul 2014 19:26:09 +0200, Ghost

    >Energia idzie z przemiany fazowej. Tylko żeby przemiana mogła zajść, to
    >musi być najpierw woda w DZ. Aby powstała woda, jest potrzebne ciepło z
    >gruntu i ew. wspomagajacy solar. Pytanie brzmi, czy jeśli nie ma słońca, to
    >sam grunt jest to w stanie dzień w dzień wystarczająco ogrzać. IMO nie.

    Stąd wsparcie solaria. Myślę, ze gdyby to była jakaś sowiecka zima system
    mógłby nie dać rady, ale w Niemczech albo nawet u nas, gdzie czasem zima
    odpuszcza, czasem przymrozi, czasem słońce zaświeci, wszystko do kupy
    powinno dać rade. Raz na 5 lat będzie pewnie przez tydzień 18 stopni w domu
    i tyle.

    >Skrót myślowy. Znaczy ogrzewa także CWU.

    A myślałeś, ze ktokolwiek mógł inaczej zrozumieć ten skrót myślowy?

    Z tego co wiem PC ogrzewa wodę do instalacji niskotemperaturowej, dlatego
    zaskoczyło mnie CWU gdzie potrzeba trochę wyższej temperatury.

    >Raczej jeszcze ochłodzi. ;)

    Nie zrozumiałeś skrótu myślowego, czy o cos innego ci chodzi?