  • Data: 2019-07-01 21:05:07
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > To propaganda medialna - szczyt jest zawsze w zimie i będzie
    > coraz większy. Ludziska przechodzą na grzanie PC, klimatozatorami,
    > podłogówką elektryczną itp.

    Nie wiem czy taka propaganda, skoro ktoś tu rzucił konkretnymi
    liczbami. Jeden szczyt jest bliski drugiemu. Już prędzej propagandą
    są opowieści o *przechodzeniu*. Ludzie mają (słuszną) niechęć do
    zmian, które niewiele zmieniają. Ogrzewanie już mają, grzeje, po co
    przy tym kombinować. Natomiast klimatyzacji z reguły nie mają, lecz
    by chcieli ją mieć. A że na chęciach się nie kończy, to letni szczyt
    z roku na rok rośnie.

    --
    Jarek