  • Data: 2019-07-07 16:01:53
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-07 o 14:46, Uzytkownik pisze:

    > Już za późno aby cie uczyć. Poza tym ze względu na swoje chamstwo i
    > zarozumialstwo nie zasługujesz na naukę.

    Odezwał się burak, gdzie wykład z uziemienia instalacji? nie przepisałeś
    tym razem pół internetu czy czasu nie miałeś? albo pewnie się okazało że
    jednak mam rację więc zaczynasz wycieczki osobiste bo na nic innego cię
    nie stać.

    Instalację PV podłącza się pod instalację odgromową, koniec, kropka.

    > Ale to nie są twoje pieniądze tylko tych, którzy czytają twoje pierdoły.
    Pierdołą to sam jesteś.

    > Co ty robisz ze swoimi pieniędzmi, kompletnie mnie nie interesuje.
    > Możesz sobie nawet nimi tyłek podcierać, abo kisić i karmić nimi bydło.
    > Ale jak udzielasz porad innym to doradzaj zgodnie z prawdą.

    A gdzie skłamałem, to na razie ty się popisujesz głupotą i nieuctwem.